Korisnička podrška
Uslovi prodaje na veb portalu sportskaprodavnica.rs
Informacije možete dobiti i telefonom. Naš broj je: 061/60-80-004
U tekstu ispod pronaći ćete najbitnija pojašnjenja o kupovini.
Kupovina preko veb stranice sportskaprodavnica.rs smatra se prodajom na daljinu prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014). Kupac se prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI obavezuje da plati naručenu robu.
Pošiljke šaljemo kurirskom službom Postexpress. Kuriri pakete sa poručenim proizvodima donose na adresu koju ste naveli prilikom porudžbine, radnim danima od 8 do 19č ili subotom od 8 do 15č. U slučaju da Vas kurir ne pronađe na adresi, pošiljka će narednih pet radnih dana biti u Vama najbližoj Pošti. Prilikom preuzimanja pošiljke u Pošti potrebno je da ponesete ličnu kartu.
Isporuka je besplatna za porudžbine sa iznosom preko 4000 dinara. Rok za isporuku je tri radna dana.
Za porudžbine vrednosti manje od 4000 dinara isporuka se plaća po cenovniku Post express kurirske službe:
http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine i samim činom naručivanja, saglasni ste sa uslovima isporuke.
Kada se desi da potrošač, nakon prijema proizvoda, ustanovi da veličina proizvoda nije odgovarajuća, opravdano je artikal zameniti u roku od 14 dana za drugu veličinu.
Zamena poručenog artikla nije opravdana ako je proizvod nošen, pa samim tim zamena neće biti izvršena. Neophodno je vratiti proizvod u originalnom stanju da bi zamena bila izvršena.
Prilikom procesa zamene troškove transporta robe u oba pravca snosi kupac.
U slučaju reklamacije transport robe do naše adrese snosi kupac.
Nakon prijema reklamiranog proizvoda utvrdiće se da li je reklamacija osnovana. Kupac je odgovaran za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, pa se u tom slučaju reklamacija neće prihvatiti. Proizvod se u tom slučaju vraća kupcu, koji snosi trošak transporta proizvoda kurirskom službom.
U slučaju prihvatanja reklamacije trgovac će potrošaču vratiti iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda i izjave o odustanku ili će poslati novi ispravan proizvod.